تبسم جونی مامان تبسم جونی مامان ، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

تبسم لبخند زندگیمون

ماهگرد یازدهم

1393/9/2 13:37
نویسنده : مامانی
2,334 بازدید
اشتراک گذاری

ماه پاره ی من یازده ماه شد... این آخرین ماهگرده .. دخملم داره یک ساله میشه.. باورم نمیشه چقدر زود گذشت.. دخترک یازده ماه من کامل راه میره اما خیلی محتاطانه... بهش میگم دست بده دستش رو میاره جلو .. بابا مهدی بهش سلام نظامی یاد داده تا بابا از بیرون میاد دستش رو میبره کنار سرش و ددا (سلام) میگه... روز به روز که میگذره شیطون تر میشی... قبلا خیلی آروم بودی اما الان کمی زورگو شدی و اگه چیزی بخواهی بهت ندیم چنان اشکی میریزی که دل سنگ آب میشه... با غذا خوردنت مکافات دارم .. صبح ها اصلا میل به غذا و صبحانه نداری... عصر به بعد کمی سوپ اونم حتما با ماست میخوری... اما مدام به من چسبیدی.. جایی میریم تا از کنارت بلند میشم کلی اشک میریزی... اما من عاشق این وابستگی و دلبستگی هستم عزیزکممحبتمحبت همچنان عاشق نانای کردن هستی با هر صدایی دستهات و پاهات و باسنت رو تکون میدی و کلی کیف میکنیخندونک از در آوردن و پوشیدن لباس به شدت بدت میاد و غوغا به پا میکنی... به محض اینکه پوشکت رو باز میکنم فرار میکنی که نبندمتکچلمنم همش باید با اسباب بازی و شعر خوندن سرگرمت کنم تا بتونم ببندمتخندونک عاشق حمام هستیآرام خلاصه کلی جیگر و تو دل برویی نفس مامانیبوسبوس

 

 عشقکوچولو یازده ماهگیت مبارک 

 

 

محبتمحبتبغلمحبتمحبت

 

 

عاشق اینطور نشستنتمخندونک

 

 

قد دخملی در یازده ماهگی: 75

وزن دخملی در یازده ماهگی: 10

نظرات (12)

مامان ریحانه
18 آذر 93 13:02
تبسم خاله یازده ماهگیت مبارک عزیزم چه عکسای خوشگلی داری شما خاله به فدات
مامانی
پاسخ
ممنون مهربونم
مامان آنیسا
18 آذر 93 14:48
خوشکل زورگوی خاله 11 ماهگیت مبارک عکسات خیلی ناز شده نفس خانم
مهدیه مامان تبسم
18 آذر 93 16:30
تبسم جان یازده ماهگیت مبارک عزیزم خیلی جالبه تقریبا تبسم منم همینطوره فکر کنم همه بچه ها توی این سن بد غذا میشن
مامان مبینا
19 آذر 93 1:11
ای جووووووووووووونم چقد با نمکه متن رو خوندم دقیقا رفتارای تبسم عین رفتارای مبیناست چه وروجکایی ما داریم بازم میام پیشت
مامانی(برای دخترم زهرا)
19 آذر 93 7:03
یازده ماهگیت مبارک عزیزم چقد اسمت قشنگه مثل خودت
خاله تبسمی
19 آذر 93 8:50
ماه کوچولوی خاله یازدهمین ماهگردت مبارک عزیزکم امیدورام خیلی خیلی سالگرد توی زندگیت با شادابی ببینیدوستت دارم ماه کوچولوی خاله
مرجان
19 آذر 93 9:06
ای جوووونم ، چه جیگری شده ، سپیده جون اسپند یادت نره.
مامان آنی
20 آذر 93 7:39
خیلی خیلی خوشگلی عروسک
مامان و بابا
25 آذر 93 1:22
قربونت برم چه عکسای بانمکی .لباسات خیلی بهت میاد بوس بوس♥♥♥
مامانی
پاسخ
مامان آریانا پرنسس مبارز
26 آذر 93 13:02
سلام ...11ماهگیت مبارک فرشته نازنین مامانی به شما هم تبریک میگم
مامان فرناز
27 آذر 93 1:03
تبسم زيبا 11 ماهگیت مبارك باشه عزيزم چه مامان باسليقه اي و چه عكسهاي زيبايي هزار ماشاءاله
مامانی
پاسخ
مامان صفا
4 بهمن 93 17:25
مبارک باشه.خیلی خوشگل و با نمکی.با این لباسات هم نمکدون شدی
مامانی
پاسخ
مرسی مهربونم