تبسم جونی مامان تبسم جونی مامان ، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

تبسم لبخند زندگیمون

ناخوش احوال

1393/8/20 20:46
نویسنده : مامانی
1,357 بازدید
اشتراک گذاری

نازگلکم .. عزیزکم حدود دو ماهی میشه که مریضی... اما اصلا نمیدونم چرا اینقدر ناخوش احوالی.. یک روز خوب و بدون مشکل.. یک روز تب... یک روز عطسه های چرکی.. یک روز سرفه های شدیدی که بند نمیاد و پشت سرش استفراغ میکنی.. گاهی هم اینقدر خلط تو گلوت هست که حتی نمی تونی شیر بخوری... در این دو ماه کلا از غذا افتادی و همش امیدت به شیره جانم هست... اصلا وزن اضافه کردی.... چندین و چند بار دکتر بردمت کلی دارو بهت دادند اما شما با خوردن دارو هم مشکل داری و به محض خوردن دارو، بالا میاری یا دارو رو تف میکنی... خلاصه دفعه آخری که مریض شدی یهو تمام بدنت بیرون ریخت... خیلی ترسیدم.. بردیمت دکتر اخوی راد که به کارش اطمینان داشتم.... به دکتر تمام علایمت رو گفتم و حتی دارو نخوردنت رو هم گفتم ... دکتر انتی بیوتیک تزریقی و استنشاقی داد بلکه زودتر خوب بشی... دکتر نظرش بر این بود که شما آلرژی داری و احتمالا هم این نظر درسته چون تا زمانیکه شربت زادیتن (حساسیت)  رو بهت میدم حالت خوبه اما وقتی یک روز قطع میکنم دوباره تمام علائم ظاهر میشن... امیدوارم هر چه زودتر فرشته کوچولوی خونمون حالش خوب بشه... با اینکه ناخوش احوالی اما خدا رو شکر شیطنت هات سرجاشه...آرام

دخترکم

امیدوارم همیشه تنت سالم و لبت خندون باشه

 

اینجا بعد از حمام  به علت تب شدیدغمگین

قربون اون چشمهات برم که بیحالهغمگین

 

 

 

پسندها (13)

نظرات (11)

مامان ریحانه
9 آذر 93 21:13
ای جااااااااااانم عزیزم برای چی دخمل کوچولومون باید مریض بشه بیماری بچه ها خیلی سخته امیدوارم تبسم جون زود زود خوب بشه
مامانی
پاسخ
مرسی خانمی
مامان نیایش
9 آذر 93 22:02
سلام عزیزم بلا به دور ایشالا دخملتون هرچه زودتر خوب بشه
مامانی
پاسخ
مرسی
مامان زهره
10 آذر 93 0:24
وای خدااا،من بعد مریضیه دخترم واقعا تحمل دیدن مریضی هیچ بچه ایی رو ندارم واقعا درکتون میکنم واز خدا میخوام فرشته کوچولوتون زودتر خوب بشه،میتونم سردرگمی ،اضطراب،عدم اطمینانتون به دکترا و.... همه رو درک کنم ایشاله زود زود زود خوب بشه
مامانی
پاسخ
واقعا سخته حالا من رو در نظر بگیرید که دو تا بچه هام با هم مریض شدند و دست تنها هم بودم
مرجان
10 آذر 93 8:05
امان از مریضی بچه ها ، وقتی مریض میشن دیگه خوب نمیشن ، کلی هم از اشتها میافتن و بی جون میشن. وضعیت ما هم همینه ، ایشاله که هر چه زودتر بچه هامون خوب بشن.
مامانی
پاسخ
انشاالله مرجان جون
خاله تبسمی
10 آذر 93 8:24
ای جانم ماه کوچولوی خاله امیدوارم عزیزکم زود زود خوب بشه
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جون مهربون
مامان آریانا پرنسس مبارز
10 آذر 93 9:21
فرشته کوچولو بلا دور باشه مامانی شما بیشتر مواظب خودت باش تا بهتر به خانوم کوچولو برسی من هم وقتی دخترم مریض میشه خودم بیشتر از اون مریضم . ضمنا ناراحت هم نباش میگن مریضی مثل کوه میاد و مثل کاه میره
مامانی
پاسخ
چه ضرب المثل جالبی.. تا حالا نشنیده بودم ممنون خانمی
مامانش
10 آذر 93 11:10
ای جانم ایشالا زود خوب بشه. تب خیلی بده.پانیسا منم زیاد تب میکنه جدیدن.به خاطر سرما هست . باید خیلی مواظب باشیم.
مامانی
پاسخ
انشاالله خدا به همه کوچولوها سلامتی بده
مامان سمیرا
10 آذر 93 12:06
ایشالله که خوب میشه عزیزم
مامانی
پاسخ
مرسی گلم
مامان فاطمه
10 آذر 93 12:06
عزیزم ایشالا که زود زود خوب شی
مامانی
پاسخ
مامان یسنا
10 آذر 93 12:24
سلام ممنون از حضورت خانومی الهی که هر چه زودتر تبسم کوچولوتون خوب خوب بشه و همیشه تنش سالم باشه
مامانی
پاسخ
مامان منصوره
10 آذر 93 12:59
عزیزم ایشالله که دختر گلت زود زود خوب میشه نگران نباش دختر منم انواع آلرژیهارو داره از کهیر زدن بگیر تا آلرژی به پروتین گاو وحتی بوهای شدید من دیگه قلقشو گرفتم وسعی میکنم از منبع آلرژی دورش کنم شماهم همین کارو بکن ایشالله که زودتر خوب میشهولی دختر من هیچ وقت تب نمیکنه
مامانی
پاسخ
مرسی خانمی از تجربه ات فعلا تبسم آبریزش بینی و کهیر زدن داشته که دکتر تشخیص داده آسم آلرژیکه