تبسم جونی مامان تبسم جونی مامان ، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

تبسم لبخند زندگیمون

یک سالگی ماه مامان

1393/10/8 21:19
نویسنده : مامانی
1,318 بازدید
اشتراک گذاری

در اولین روزهای زمستانی بود که چشمهای قشنگت رو برای دیدن همه قشنگی های دنیا باز کردی دوم دیماه روز بیاد ماندنی و پر خاطره ایست که هیچگاه از ذهن من مادر فراموش نمیشه و بی شک همیشه و همه سال در این روز به خاطر  زمینی شدنت خوشحالممحبت

 

 

 

دارم میشم یک ساله......................وای که چه کیفی داره

 

راه میرم و میخندم...........................راستی که مثل قندم

 

 

قربون خنده قشنگت بشمبغل

 

 

دخترم! یک بهار، یک تابستان، یک پاییز و یک زمستان را دیدی! از این پس همه چیز جهان تکراریست جز مهربانی..آرام

 

 

 

محبتتبسمم... قندکم ... محبت

 

بوسیک سالکیت مبارکبوس

 

پی نوشت: امسال به خاطر بعضی مسایل از جمله موافق نبودن بابا مهدی و عدم تامین هزینه تولدت جشنی برات نگرفتیم.. هر چند که اصلا دلم نمیخواست تفاوتی بین دخترم و پسرم قایل بشم اما دست من نبود عزیز دلم.. انشاالله سالهای دیگه اگه بتونم و اختیاری داشته باشم حتما بهترین جشن رو برات میگیرم.. دوست دارم بهترینممحبت

 

کادوهای تولدت:

بابا مهدی: دو تا النگو خوشگل

بابا حسین: بیست هزار تومان + توپ موزیکال خوشگل

مامان پروین: تراول پنجاه هزار تومانی

خاله فروز: بافتن دو دست پیراهن خوشگل و کلاه

پسندها (21)

نظرات (22)

مامان نسا
1 دی 93 22:43
تبسم خاله جون یک سالگیت مبارک .....
مامان ریحانه
1 دی 93 23:51
تولد تولد تولدت مبارک تبسم خاله ایشالله 120 ساله بشی گلم مامانش یک سالگی گل دختری رو به شما هم تبریک میگم
معصـومـﮧ
2 دی 93 0:21
تولدت مبارک تبسم نانازیِ گردالی ایشالا هزار ساله شی
مامانی
پاسخ
مرسی گلم معلومه کجایی؟ دلم برات تنگ شده
مامان زهره
3 دی 93 6:22
ایشاله هزار ساله بشه خانوم خوشگله
مرجان
3 دی 93 7:49
تولدت مبارک ، ایشاله همیشه لیت خندون و دلت شاد باشه.
صوفی مامان رادمهر
9 دی 93 15:21
آاااخخخخخخخخخخخ جونم تولدت مبارک عشق کوچولوی نازنین....عاشقتم شیرینی خوشمزه.... 120 ساله بشی کنار مامان و بابا و داداشی
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جون مهربون
مامانی و بابایی
11 دی 93 18:34
سلام خوشکل خانوم تولدت مبارککککککککککک ببخش تارا نمیزاره بیام تند تند سربزنم ایشالا 120ساله شی
Roza
22 دی 93 11:33
تولدت مبارككككككككككككككككك تبسم زيباي من
مامانی
پاسخ
مرسی
عاطفه و بهزاد
22 دی 93 12:46
يك سالگي ني ني نازتون مبارك مرسي به من سر زديد حرفاتون دلگرمي بود واسم ايشالله به نفس گرم شما دوستان گلم من دوباره باردار بشم و بتونم ني ني رو سالم دنيا بيارم
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزم انشاالله به امید خدا به زودی باردار میشی و یک نینی صحیح و سالم تو بغلت میگیری
مهدیه مامان تبسم
27 دی 93 8:04
سلام تولد تبسم خانوم رو هم به شماو هم به گل دختر تبریک می گم. تولدت مبارک
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان
4 بهمن 93 11:21
تولدت مبارک عزیزم
مامانی
پاسخ
مامانی
4 بهمن 93 11:54
مبارک باشه خوشمل خاله
بابا و مامان
4 بهمن 93 12:43
تولدت مبارک خانم خوشکله ایشاالله 100000000ساله شی جیگر
مامانی
پاسخ
ممنون
مامانی(برای دخترم زهرا)
4 بهمن 93 16:27
تولدت مبارک ناز دخمل خوشگل الهی همیشه سالم و شاد بمونی کادوهاتم مبارکت عزیزم
مامانی
پاسخ
تشکر خاله جون
عمه فروغ
4 بهمن 93 18:53
تولد تولد تولدت مبارک عزیزم ان شاا.. 120 ساله بشی ان شاا.. همیشه تنت سالم و لبت خندون باشه گل کوچک بهترین ها رو برات آرزومندم عزیزم
مامانی
پاسخ
ممنون مهربونم
خانه کوچک ما
4 بهمن 93 22:00
من همیشه میگم اولین تولد مهم نیست که جشن بگیره آدم واسه بچه چون بچه متوجه نیست...در عوض سه چهار سالگی خیلی میفهمه و لذت میبره... ایشالا صدساله بشه عروسکت عزیزمممم
مامانی
پاسخ
دقیقا همینطوره گلم اما من مادر که متوجه میشم انشاالله بتونم سالهای دیگه براش جشن بگیرم
مامان فرناز
4 بهمن 93 23:29
تبسم قشنگم تولدت تولد همه زيباييهاست هميشه به زندگي تبسم بزني قشنگم
مامانی
پاسخ
ممنونم خانمی
مامان آنیسا
5 بهمن 93 8:23
عزیز خاله یکسالگیت مبارک همیشه شاد وخندون باشی عزیزم
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان روژینا
5 بهمن 93 9:17
تولدت مبارک عروسک کوچولو
مامانی
پاسخ
✓ مامان زهراღ
8 بهمن 93 15:48
سلام ماشالله چه دختر خانوم ماهی دارین دوست دارین با هم بیشتر آشنا شیم؟؟ لینتون کردم عزیزم
مامانی
پاسخ
ممنونم شما هم با افتخار لینک شدید
خاطره مامی بردیا
17 بهمن 93 15:40
خوشگل خانم تولد یک سالگیت مبارک. انشاءاله جشن فارغ التحصیلیت از دانشگاه
مامانی
پاسخ
ممنون خاله جونی انشاالله
مامانی علی(زینب)
19 بهمن 93 2:13
ببخشید دیر شد خاله جوننننننننننن اما تولدت مبارک انشااله تولد ۱۲۰ سالگیت
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جون مهربووون