تبسم جونی مامان تبسم جونی مامان ، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

تبسم لبخند زندگیمون

جشنواره نی نی وبلاگ

1393/10/28 10:29
نویسنده : مامانی
2,444 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای خوب و مهربونم

دخترم در جشنواره بزرگ نی نی وبلاگ شرکت کرده

ممنون میشم بهش رای بدید

طریقه رای دادن

عدد 93 رو به 1000891010 پیامک کنید

 

 

 

جشنجشنجشنجشن

 

دخملم در این جشنواره در بین 122 شرکت کننده با تعداد آراء 611 ، رتبه 8 مردمی رو کسب کرد..

 

جشنجشنجشنجشن

 

دخمل نازم خیلی تلاش کردم که برنده بشی که البته شدی اما نفر اول نشدیغمگین تو وایبر و واتس آپ و تلگرام و لاین کلی تبلیغ برات کردم که وایبرم به خاطر تبلیغ زیادی بلاک شد... از همه دوستان و عزیزانی که به دخمل کوچولوی من رای دادند واقعا سپاسگزارم اگه رای های شما نبود دخترم رتبه هشت مردمی رو کسب نمیکرد..آرام

 

 

آرامنی نی وبلاگ عزیز هم کارت هدیه 500 هزار ریالی بهت کادو دادآرام

 

 

 

 

جشنواره از تاریخ 23 آذر ماه شروع و تا 18 دی ماه ادامه داشت.. دخمل کوشولوی مامان ششم دی ماه در این جشنواره شرکت کرد و در تاریخ 19 دی ماه مصادف با ولادت پیامبر برنده ها اعلام شدند که دخملی نفر هشتم شده بود... امیدوارم در تمام مراحل زندگی برنده و موفق باشیآرام

نظرات (20)

دخترک
16 دی 93 23:44
رای دادم عسیسممممم
مامانی
پاسخ
ممنونتم
مامان ریحانه
10 بهمن 93 16:42
مبارک باشه برنده شدن و همچنین هدیه ای که تبسم جون دریافت کرده
مامانی
پاسخ
تشکر
عمه فروغ
10 بهمن 93 17:05
مبارک باشه عزیزم ان شاا.. همیشه موفق باشی و در مسابقات بعدی اول بشی
مامانی
پاسخ
انشاالله ممنونم
حامد و خانمش
10 بهمن 93 20:03
سلام دوست عزیز، وبلاگ بسیار زیبایی داری،تبریک. کوچولوتونم خیلی نازه ماشالله،خدا حفظش کنه♥ من لینکتون کردم، در صورت تمایل من رو با عنوان "فرزند عزیزم" و توضیح "منتظرتیم" لینک کنید.مرسی
مامانی
پاسخ
تشکر بابت لطفتون با افتخار لینک شدید
مامان سمیرا
11 بهمن 93 4:20
مبارک باشه
مامانی
پاسخ
مرسی گلم
مهدیه مامان تبسم
11 بهمن 93 10:48
مبارگت باشه تبسم کوچولو. خبر میدادی به تبسم عزیزم رای می دادم؟
مامانی
پاسخ
مرسی خانمی تبلیغ رو تو وبلاگ گذاشته بودم
مامانی
11 بهمن 93 11:53
مبارکت باشه عزیزم
مامانی
پاسخ
مرسی
مامانی(برای دخترم زهرا)
11 بهمن 93 13:38
مبارکت باشه عزیزم انشاا همیشه موفق باشی
مامانی
پاسخ
ممنونم انشاالله
مامانی و بابایی دخمل طلا
11 بهمن 93 15:15
سلام مامانی مهربون تبسم جان تبریک تبریک خیلی خوشحال شدم انشاالله همیشه تبسم عزیزم موفق باشه کادوتم مبارکت باشه گلم مامانی از اینکه وقت میزاری و به من سر میزنی ممنونم خوشحال میشم دوست خوبم بازم منتظر شما و تبسم گلم هستم
مامانی
پاسخ
سلام گلم ممنون بابت تبریک انشاالله همه دختر و پسرای خوب سرزمینمون موفق باشند عزیز دلم لینک شدی
مامان صفا
11 بهمن 93 16:06
مبارکت باشه .انشاالله همیشه تو زندگیت برنده باشی
مامانی
پاسخ
تشکر
مامان مبینا
11 بهمن 93 17:00
برنده شدن تبسم جون مبااااااارک باشه مهربونم ایشالله در تمام مراحل زندگی موفق باشی عزیزم بوووووووس
مامانی
پاسخ
ممنون خانمی انشاالله
مامان و بابا
11 بهمن 93 23:07
مبارکت باشه عزیزم مهم اول شدن نیست مهم اینه که تونستی جایزه ببری عزیزم♥♥♥♥
مامانی
پاسخ
مرسی دقیقا مهمه اینه که تلاشمون نتیجه داده
مامانی
12 بهمن 93 18:18
چشم خاله جونی رای دادم ان شاا...اول بشی گلم
مامانی
پاسخ
به چی رای دادی؟ خانمی زمانش گذشته معلومه پست رو تا انتها نخوندی
مامانی
12 بهمن 93 21:45
منم الان ونگفتم ان شاا...واسه ی دفعه بعد شرکت کردی رای میدیم اول شید تامبلغ جایزه بیشتربشه گلم فعل ها اشتباه شده
مامانی
پاسخ
ممنون خانمی از لطفتون
زهرا
16 بهمن 93 10:11
تبریک میگم.انشالله بچه هاتون همیشه باعث خوشحالی و افتخارتون باشن.
مامان فرناز
17 بهمن 93 2:29
مباركت باشه خوشگل خانوم
مامانی
پاسخ
مرسی
♥ایدا♥
17 بهمن 93 12:51
چه دختره گلی دارین ... مبارک باشه
خاطره مامی بردیا
17 بهمن 93 15:36
قربونت برم من. مبارک باشه عزیزم. خوشگلم.
مامانی
پاسخ
ممنون خاله جون مهربون
مامی جون
18 بهمن 93 17:12
مبارکت باشه عسیسسسسم ایشالا همیشه تو زندگیت موفق وعاقبت بخیرباشی وباعث سربلندی وافتخار مامان بابات
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزم انشاالله همه بچه ها باعث افتخار پدر و مادراشون باشند
مامان مبینا
21 بهمن 93 15:39
مامان خانم شلوار مبینا پای تبسم چیکار میکنه؟خخخخخخخخخخ مبینا یدونه شلوار هم مدل وهمرنگ این شلوارتبسم داره من ک عاشق رنگش هستم بوووووس
مامانی
پاسخ
مبینا جون لباسهاش رو از کشو بیرون ریخته .. تبسم امده برداشته پاش کرده