تبسم جونی مامان تبسم جونی مامان ، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

تبسم لبخند زندگیمون

عکسهای ده تا یازده ماهگی

1393/9/8 9:08
نویسنده : مامانی
887 بازدید
اشتراک گذاری

شیرین ترینم مدام دوربین به دستمه و دارم تک تک لحظاتت رو ثبت میکنم...این روزها خیلی خواستنی تر شدی... این روزها رو دوست دارم.. این روزها داره به سرعت سپری میشه و تنها این عکسها و خاطرات هستند که ثبت میشه و میمونه... دوستت دارم دخمل نازممحبت

 

خیلی دوست داشتی سوار دوچرخه دادا علی بشی که شدیچشمک

 

 

اینجا تازه میخواستی قدم برداری.. اوایل ده ماهگیآرام

 

 

باغ وحش (اردوی مهد دادا علی)

تبسم و تمساح یهوییخندونک

 

 

اصلا پستونک نمیخوری اما رفتی از تو اسباب بازیها پیدا کردی و دهنت گذاشتیزیبا

 

 

عاشق اینطور نشستنتمبغل

داری نون پنیر میخوری و میخندی که آب پنیر از دهنت بیرون ریختهسبز

 

 

دخمل طلا بعد از حمامبوس

 

 

اولین باری که شهربازی رفتی و سوار وسیله شدی و نترسیدیآرام

 

 

 

تبسم و کامیون سواریخندونک

 

 

دخملی در خواب نازخواب

 

 

تشکر میکنم از اینکه به وبلاگ من سر زدیدبوس

 

پسندها (22)

نظرات (6)

مامان ریحانه
21 دی 93 9:31
تبسم خانوم ناز و زیبا .. خیلی خواستنی و خوردنی شده این تبسم ما... بوس برای تبسم جون
مامانی
پاسخ
مامان مبینا
21 دی 93 11:48
ای جووووووووووووووونم چقد نانازی خاله خدانگه دارش باشه راستی اسم خوشملی داری خاله
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جون
مامانی
21 دی 93 20:34
عزیزمممممممممممممم
مامان آریانا پرنسس مبارز
22 دی 93 9:16
سلام عکسات خیلی قشنگن تبسم خانم نازنین واقعا اسم تبسم برازنده توهستش فرشته خنده رو
مامانی
پاسخ
ممنون مهربونم شما لطف دارید
مامان نسا
22 دی 93 12:14
ای جونــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم ماشاللــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه چه دخمل نازی
خانه کوچک ما
29 دی 93 23:47
ووی از حموم میاد بده من بخورمش سپیده عکسای دونفریشونم بذار
مامانی
پاسخ
وای از حموم میاد اینقده خوشمزست.. زود بیا که تموم نشه حتما میزارم