تبسم جونی مامان تبسم جونی مامان ، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

تبسم لبخند زندگیمون

آتلیه یکسالگی

1393/10/18 9:54
نویسنده : مامانی
2,519 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از کلی تلاش برای راضی کردن آقای پدر برای رفتن به آتلیه، روز دوم دی ماه که تعطیل بود رو برای آتلیه رفتن مناسب دیدم و بیعانه ای برای آتلیه واریز کردم اما با پیش اومدن سفر یهویی به کرمان مجبور شدم با آتلیه تماس بگیرم و برای 12 دی ماه وقت رو فیکس کنم

اما بعد از برگشت از سفر یادم رفت وقت آتلیه داریم یهو روز جمعه ساعت 12 ظهر یادم امد که وقت آتلیه داریم زنگ زدم و دیدم بله وقتمون فیکس شده که اگه نریم بیعانه ای که دادیم سوخت میشه.. سریع به آرایشگاه رفتم.. ساعت سه خونه امدم دیدم همه خوابند و آقای پدر سردرد بدی داره... اما با کلی اصرار و تمنای من بالاخره راضی شد که بیاد وقتمون ساعت 5 تا شش و نیم عصر بود.. حدود ساعت شش به آتلیه رسیدیم آخه مسافتمون با آتلیه طولانی بود و به خاطر کمی وقتی که داشتیم فقط پنج تا عکس گرفتیم.. یک تکی دخملی.. یک تکی پسملی و یکی دو تایی پسملی و دخملی... و دو تا هم خانوادگی.

البته از برخورد آتلیه راضی نبودم .. دکور هم خودشون انتخاب کردند... حتی اجازه لباس عوض کردن هم نمیدادند و میگفتند وقت کمه غمگیناما از اینکه سریع عکسها و فایل رو بهمون دادند راضی بودمآرام

 

 

 

 

 

عکس پنجم به دلیل بی حجاب بودن مامانی گذاشته نشدخجالت

نظرات (26)

مامان عاطفه
14 بهمن 93 11:18
عزیزم خدا بچه های گلتونو براتون نگهداره انشاءالله از آشناییتون خیلی خوشحال شدم
مامانی
پاسخ
تشکر
مينا مامان اميرعلي
14 بهمن 93 12:04
خيلي خوشگل افتادين اگه هول هولكي هم باشه خوب شده...
مامانی
پاسخ
تشکر
مامان مژده
14 بهمن 93 14:57
سلام عزیزم حیلی وبلاگت قشنگه خدا دختری رو حفظ کنه
مامانی
پاسخ
عمه فروغ
14 بهمن 93 17:17
سلام عزیزم مبارک باشه عکس ها خیلی خوب شده ان شاا.. همیشه در کنار هم شاد و خوش باشید
مامانی
پاسخ
مرسی گلم
✓ مامان زهراღ
14 بهمن 93 23:47
چه عکسای خوشگلی...حیف شد..کاش بیشتر عکس مینداختین
مامانی
پاسخ
عکسهامون بدک نشده.. وقتمون به دلیل دیر رسیدن کم بود
مامانش
15 بهمن 93 9:47
عزیزم عکساتون عالی شده. خدا همتون رو برا هم حفظ کنه و همیشه شاد باشین.
مامانی
پاسخ
ممنون مهربونم
مامان ریحانه
15 بهمن 93 10:29
چه خوب که رفتید آتلیه باور می کنی خانومی من تا حالا چند بار خواستم برم جور نشده عکسا هم قشنگ افتاده انشالله عکسهای آتلیه ای عروسی علی جون و تبسم جون
مامانی
پاسخ
اره به نظرم عکس آتلیه یک چیز دیگست .. زیبایی خاصی داره ماهم بعد از یک سال تونستیم آقای همسر رو راضی کنیم که به آتلیه بریم.. کلا آقای پدر از عکس و عکاسی خوشش نمیاد انشاالله جور بشه و شما هم برید ممنون بابت لطفت دختر و پسر گلت رو ببوس
مامان و بابا
15 بهمن 93 16:58
سلام عزیززم عکساتون خییلی خوب وباکیفت شده ماشاا...به کوچولوهاتون خیییییلی ناز افتادن انشاا... همیشه در کنار هم شاد وخرم باشید
مامانی
پاسخ
تشکر خانمی نظر لطفتونه
مامان ندا
15 بهمن 93 17:21
سلام عزیزم ممنون بهمون سرزدین با افتخار لینک شدین ....چه عکسای قشنگی خوشبحالتون منم خیلی دوست دارم یاس رو ببرم اتلیه ولی شاید تولد یکسالگیش رفتیم ..خیلی نازه ن بچه های گلت خدا حفظشون کنه
مامانی
پاسخ
خواهش دوستم منم از آشنایی باهاتون خوشحالم و لینکتون کردم حتما ببریدش.. یادگاری خوبیه.. با عکسهایی که هر روزه از نی نی هامون میگیریم تفاوت داره
ایدا
15 بهمن 93 17:41
گل پسرتو گل دخترت خیلی خوشگلن ماشالا خودتونم که خیلی زیباید به منم سر بزنید اپم
مامانی
پاسخ
سپاسگزارم عزیزم نظر لطفتونه
مــامـــان نســا
15 بهمن 93 18:25
مامانی سلام گلم خوبی ... عکساتون عالی شده ایشالله درکناره همدیگه شاد وخرم باشید پسملی ودخملی جیگر رو ببوسید
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم.. مرسی خوبیم ممنون از لطفت
بابا و مامان
15 بهمن 93 19:10
سلام عزیزم،مبارکتون باشه خیلی عکساتون خوشگلن عزیزم من لینکتون کردم خوشحال میشم شما هم مارو بلینکیمنتظرتونم
مامانی
پاسخ
سلام مرسی باعث افتخاره
حامد و خانمش
15 بهمن 93 21:55
چه خونواده ی خوب و شاد و کاملی،ماشالله! ایشالله همیشه خوب و خوش و سلامت باشین، و همیشه شادی مهمون دلهای پرمهرتون باشه.♥
مامانی
پاسخ
تشکر.. لطف دارید
مامان مصی
15 بهمن 93 22:38
سلام عزیزم وای عکسا خیلی ناز شدن. دخملی خیلی شبیه خودته. ماشاالله. از طرف من هر دو رو ببوسین. منم بالاخره عکسای دخملام رو تونستم بزارم. ...خوش باشید و موفق...
مامانی
پاسخ
ممنون خانمی خوشحالم که موفق شدید
♥ نیکتا ♥
16 بهمن 93 10:31
چه عکس های نااااازی چه خانواده ی خوبی !
مامانی
پاسخ
مامانی و بابایی
16 بهمن 93 11:58
خیلی خوشگل شده عکساتون درکنارهم شاد باشید
مامانی
پاسخ
تشکر
مامان حبه قند
16 بهمن 93 12:01
مبارک باشه منم عکسای دو ماهگی نیروانا رو بردم نی نی کاج . خیلی ناز بود عزیزم.
مامانی
پاسخ
ممنون من به خاطر کمبود وقت و عدم انتخاب دکور توسط خودم کمی ازشون دلخور شدم اما در کل خوب بود
مامان فرناز
17 بهمن 93 2:26
عزيزم چه عكساي قشنگي خداوند هميشه حافظتان باشه لذت بردم
مامانی
پاسخ
ممنون دوست عزیز
خاطره مامی بردیا
17 بهمن 93 15:38
وای همه عکسا عالی شده.محشرن. چقدر علی جون و تبسم جون بزرگ شدن ماشاءاله عکس چهار نفره بیسته بیسته انشاء اله که همیشه کانون خانواده تون گرم باشه و دلتانون شاد و لباتون خندون
مامانی
پاسخ
فدای لطف و محبتت مهربونم
مهدیه مامان تبسم
17 بهمن 93 15:49
به به به این عکسای قشنگ . مبارکتون باشه
مامانی
پاسخ
مامان مهرناز
18 بهمن 93 22:52
عکسا خیلی خوب وخوشکل شدن
مامانی
پاسخ
ممنونم
مامانی علی(زینب)
19 بهمن 93 2:11
وای چه عکسای زیبایی خیلی به هم میاین گلم انشااله هزاران سال کنارهم خوش باشین راستی اول که شوهرت رو دیدم به نظرم شبیه حمید استیلی اومد
مامانی
پاسخ
ممنون مهربونم جدا؟ استیلی؟
مامان صفا
19 بهمن 93 11:12
سلام عکسا تون خیلی خوشگل شده.تبسم هم خیلی با نمک افتاده.انشا الله همیشه کنار هم خوش و سلامت باشین
مامانی
پاسخ
تشکر عزیزم
مامانی علی(زینب)
19 بهمن 93 14:27
آره والا.نمیدونم چرا!!!!!!!!! حالا اگه استقلالی این به بزرگی خودتون ببخشید ماکه پرسپولیسیم
مامانی
پاسخ
من کلا فوتبالی نیستیم
مامان مبینا
21 بهمن 93 15:49
به به چ عکسای خوشملی ایشالله روز بروز خوشبختیتون بیشتر بشه عزیزم وهیچ وقت خنده از لبتون نیفته. بنظرم تبسم جون مثل پدرشه وعلی جونم مثل شماست البته بنظر من. بووووووس
مامانی
پاسخ
ممنون از نظرت
سحر
31 تیر 94 9:46
سلام ! وبلاگ خيلي زيبايي داري!