تبسم جونی مامان تبسم جونی مامان ، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

تبسم لبخند زندگیمون

سوراخ کردن گوش دخملی

1393/3/20 5:31
نویسنده : مامانی
7,542 بازدید
اشتراک گذاری

روز یکشنبه  18 خرداد 93 حدود ساعت ده صبح من و تبسم و علی خونه رو به قصد ثبت نام  علی در مهد کودک ترک کردیم.. بعد از ثبت نام داداشی داشتیم به منزل برگشتیم که دیدم مطب دکتر متخصص  اطفال (دکتر نوحه خوان) خلوت هست... سریع کالسکه رو بیرون از مطب گذاشتم و با بچه ها وارد سالن شدیم.. از منشی دکتر پرسیدم که میخوام گوش دخملم رو سوراخ کنم آیا الان برای سنش مناسب هست گفت بله... دوباره پرسیدم من استرس دارم دخملم اذیت نمیشه.. گفت نه..گفتم یعنی درد نداره..گفت خیلی سریع اتفاق میفته و فقط موقع سوراخ کردن گریه میکنه... بنابراین با کلی استرس و دلشوره تصمیم گرفتم گوش دخملی رو سوراخ کنم.. بعد چند تا گوشواره با رنگهای مختلف به من و داداش علی نشون داد که هر دومون رنگ طلایی رو پسندیدیم... همین که بیمار از مطب دکتر بیرون اومد.. منشی از مریض بعدی خواست ما اول داخل مطب بشیم چون زمان زیادی نیاز نداره.. وارد مطب شدیم منشی تبسم جونی رو از من گرفت و خودش کنار دست دکتر نشست.. منم از دکتر اجازه گرفتم که فیلمش رو ضبط کنم تا به یادگار بمونه ... دکتر هم بعد از نگاه کردن به گوشش با خودکار روی گوشش علامت گذاشت و چند ثانیه بعد با دستگاهی شبیه تفنگ در یک لحظه گوش دخملی رو سوراخ کرد و جیغ تبسم جونی همراه با گریه به هوا رفت... صحنه سختی بود اما می ارزید... همین که تو بغلم گرفتمت و از مطب بیرون امدیم دیگه خبری از گریه نبود..

 

محبتعشق مامانی سوراخ شدن گوشت مبارکمحبت

محبتانشاالله گوشواره های عروسیت رو گوشت کنیمحبت

 

پسندها (2)

نظرات (0)