تبسم جونی مامان تبسم جونی مامان ، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

تبسم لبخند زندگیمون

ماهگرد پنجم

1393/3/3 11:29
نویسنده : مامانی
308 بازدید
اشتراک گذاری

ماه مامان پنج ماه شد.. چقدر این دوران دوست داشتنی زود میگذرد.. دوست دارم این لحظات کمی دیرتر بگذرند.. کاش زمان می ایستاد و من از بودن در کنارت سیراب میشدم... خوشگلکم ماشاالله خیلی شیرین شدی... الان خودت دمر میشی.. خنده هایی معنی دار میکنی... و امااااااا دخملی درست روز پنج ماهگیش دندون دار شد

روز دوم خرداد که تبسمم پنج ماهه شده بود... مهمونی در خانه خاله ساقی به مناسب روز پدر برگزار شد.. آخه بابا حسین عزیز شهرستان بود و ما با ده روز تاخیر روز پدر رو جشن گرفتیم.. خاله ساقی کلی زحمت کشیده بود و ناهار مفصلی درست کرده بود.. بعد از ظهر همه در حال استراحت بودند و من و تبسم و خاله سیما بیدار بودیم.. تبسم بغل خاله سیما بود که یکدفعه خاله با خوشحالی گفت که تبسم دندون در آورده.. و من چنان جیغی از خوشحالی کشیدم که همه با وحشت از خواب بیدار شدند... آخ ذوق مادرانه بودخجالت

و علت اون همه سرفه و خس خس سینه دندون در آوردن تبسم جونی مامان بود..بوس

الهی اون مروارید قشنگت  مبارکت باشه

 

دخمل شیرین پنج ماهه من

 

 

 

قد دخملی در پنج ماهگی: 66

وزن دخملی در پنج ماهگی: 8500

بوسمحبتبوسمحبت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)