تبسم جونی مامان تبسم جونی مامان ، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

تبسم لبخند زندگیمون

عکسهای شش تا هشت ماهگی دخملی

1393/6/16 8:07
نویسنده : مامانی
537 بازدید
اشتراک گذاری

 

گل من... ماه من چقدر زود داری بزرگ میشی.. عاشق پیشرفتهای روزانه ات هستم.. هر روز با یک کار جدید ذوق زده ام میکنی و تمام کارهات من رو یاد این دوران داداش علی میندازه.. عاشق جفتتون هستم فرشته های من..بوسبوس

 

سلام به همهآرام

 

 

دخملک هفت ماهه در خوابی عمیق

 

 

عاشق خوردن ریشه های فرشیخطا

 

 

 

البته همیشه همه چیز رو با دهنت تست میکنیچشمک

 

 

قربون اون نگاه و جذبه ات بشمبوس

 

 

وقتی میرم سراغ مداد رنگیهای داداشی و صورتم رو نقاشی میکنمخطا

 

 

 

مسابقه چهار دست و پا رفتن با داداشیآرام

 

 

 

بدون شرح

 

پسندها (2)

نظرات (1)

خاله تبسمی
5 آذر 93 10:52
ماه کوچولوی خاله با اون هد سبز ای جونننننننننننن
مامانی
پاسخ