تبسم جونی مامان تبسم جونی مامان ، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

تبسم لبخند زندگیمون

چهل روزگی

1392/11/16 11:22
نویسنده : مامانی
841 بازدید
اشتراک گذاری

قشنگ مامانی چهل روزگیت مبارکککککککککککککککککک

عزیز دلم روز ها خیلی تند و سریع میگذرند و تو داری روز به روز بزرگتر میشی و من دلم واسه تک تک این لحظات تنگ میشه...

چهل روزگیت 12 بهمن میشد که مامان پروین و بابا حسین حمام بردنت و به قول معروف آب چهل روی سرت ریختند و عصرش با کلی دلتنگی به شهرستان بازگشتند...

دلم برای هر دوشون خیلی تنگ شده.. ان شاء الله سایه پدر و مادر ها بالای سر فرزندشون باشه... خیلی بهشون زحمت دادم... همیشه بهشون محتاجم حتی الان که دیگه واسه خودم خونه و زندگی دارم.. همسر و فرزند  دارم.. اما وقتی اونها هستند پشتم محکمه.. پناه دارم.. بازم میشم کودک براشون.. خیلی دلتنگشونم ... مامانی بابایی دوستون دارم...قلب

 

دخمل طلای 40 روزه

 

چهل روزگی 1

 

قلبماچقلب

 

چهل روزگی 2

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

سمیرا مامان آنیتا
16 بهمن 92 15:37
هزارماشالا چه جیگری شده هر روز براش اسپند دود کن خانمی چشم نخوره
آتی
16 بهمن 92 21:14
ماشالا بزنم به تخته چه توپولی نازی شده از قولمن یه ماچ محکم بکن اون لپاشو
مرجان
17 بهمن 92 8:07
چهل روزگیت مبارک باشه خوشگل خانم بزنم به تخته چقدر تپل شدی. دست مامان درد نکنه معلومه حسابی بهت میرسه ها ، ای جان چه نگاهی هم میکنه ، دل آدم رو می بره.
مامان حمید کوچولو
19 بهمن 92 14:08
ماشالا... خوشجله ایشالا سایه شما و همسرت بالای سر کو چولوهاتون باشه.
معصـومـﮧ
22 بهمن 92 2:23
اِ وا چقدر شبیه علی شده ببوســــــــــــش
مامان نی نی نخودی.شیما
3 اسفند 92 1:39
سلام ای جوووونم چه عسلیه این دخملت ...عروس من میشه عایاااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جون باید فکرام رو بکنم
صوفی مامان رادمهر
5 اسفند 92 15:19
وبلاگت مبارکه پرنسس. به سلامتی... همیشه توش پر از خبرای شاد و عکسای قشنگ باشه.... خیلی جیگری دختر جون خیلییییی
مامان محیا
12 اسفند 92 22:13
سلام ماشالله خیلی هم دخترتون هم اسمش نازه خدا حفظش کنه چهل روزگیشم مبارک
مامان آنیل
14 اسفند 92 9:12
سلام خانومی خوبی قدم نو رسیده مبارک ! وای خیلی ناااااااز و شیرینه دلم برا یه نی نی کوچول موچولو تنگ شد خوبی شرمنده خانومی که انقد دیر اومدم ولی چقد شما با حوصله هستی خیلی حوصله میخواد با وجود دوتا بچه دو تا وبلاگ داشته باشی و تد وتند هم آپ شی ماشالا اسم نی نی هم قشنگه من اسم تبسم رو خیلی دوس دارم ولی به علی نمیاد! علی جون هم ماشالا خیلی شیرین زبون شده خدا حفظش کنه اسفند دود برا هر دو شون. خیلی کار خوبی کردی وبلاگ هاشون جدا کردی به نظرم خلاقانه س چون همه تو یه وبلاگ برا همه بچه هاشون مینوشتن دوس نداشتم