تبسم جونی مامان تبسم جونی مامان ، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

تبسم لبخند زندگیمون

ماهگرد دوم و واکسن

1392/12/24 16:19
نویسنده : مامانی
920 بازدید
اشتراک گذاری

تبسم من دو ماهه شد و الان کلی کارهای جدید میکنه...

خواب شبش به نسبت منظم شده تقریبا ساعت 12 تا یک شب میخوابه و تا 6 صبح خوابه و حتی برای شیر هم بیدار نمیشه..

خیلی وقته که پوشک سایز 4 تا 9 کیلو براش میبندم... ماشالا دخملی تپل شده

تازگیها به حرفهامون گوش میده و با آغون پاغون جواب میده..

وقتی باهاش بازی میکنم میخنده... عاشق خندیدناشم..

عاشق حموم و آب بازی هست... همیشه با بابا مهدی حمام میره... وقتی تو حموم صداش در نمیاد

 

واکسن دو ماهگی دخملی رو ساعت 12 روز پنجشنبه مورخ 1 اسفند 92 زدیم...

به همراه بابا مهدی و داداش علی به مرکز بهداشت رفتیم و با فرو کردن آمپول به پای دخملی و گریه کردن دخملی دلم آتیش گرفت...اما چاره ای نیست واسه حفظ سلامتیش لازمه.. بعد از زدن واکسن بابا مهدی من و تبسم رو خونه گذاشت و خودش با علی جونی به خونه مادرجون رفتند

به محض اینکه خونه رسیدیم قطره استامینوفن رو بهش دادم و دخملی خوابید اما 3 ساعت بعد با جیغ از خواب بیدار شد... پاش خیلی درد میکرد.. اصلا اجازه نمیداد کمپرسش کنم... به کمک استامینوفن تقریبا تب نکرد اما درد پاش تا مدتی ادامه داشت..

خدا رو شکر واکسن دو ماهگی با همه سختی هاش گذشت

 

قد دخملی در دو ماهگی: 59

وزن دخملی در دو ماهگی: 6100

 

دخملی در خواب بعد از واکسن

 

تبسم 10

 

تبسم 11

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

آتى
24 اسفند 92 17:25
اى جونممم عروسش كنى ايشالا
خاطره مامان بردیا
6 فروردین 93 14:04
بخورم تو رو تپل مپل