تبسم جونی مامان تبسم جونی مامان ، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

تبسم لبخند زندگیمون

جنسیت کنجدم

1392/10/23 7:23
نویسنده : مامانی
324 بازدید
اشتراک گذاری

کنجد جونم وقتی فهمیدم که تو دلم هستی از خدا فقط دو خواسته داشتم... اول اینکه صحیح و سالم باشی و دوم اینکه دخمل طلااا باشی...


برای اینکه دختر بشی کلی روزها با خدای خودم حرف میزدم و میگفتم خدا جونم اگه صلاح میدونی بهم دختر بده که در حسرت دختر نمونم... همیشه دوست داشتم دو تا فرزند داشته باشم... یکی پسر و یکی دختر... که خدارو شکر بچه اولم به لطف خدا پسر شد... برای همین آرزو میکردم کنجدم دخمل بشه اما بابا مهدی میگفت نگووو چی باشه بگو سالم باشه ... میگفت این کار ناشکری کردنه... اما خدا جون خودش گفته خواسته هاتون رو به زیون بیارید منم فقط خواسته ام رو به خدا گفتممم...


روز 11 تیرماه به سونوگرافی دکتر شاکری مراجعه کردم و بعد از چند ساعت انتظار بالاخره نوبتم شد و با کلی دلشوره روی تخت دراز کشیدم... بعد از بررسی سالم بودنت از دکتر پرسیدم جنس کنجدم چیه؟ دکتر گفت میخوای چی باشه گفتم دختررر... گفت پس دختره... گفتم مطمئن هستید گفت با قاطعیت صد در صد میگم دختره... وای از خوشحالی تو پوست خودم نمی گنجیدم ... دکتر شاکری تو سن 11 هفته و 6 روز تونسته بود جنسیتت رو تشخیص بده..


اما با بعضی از دوستانم که صحبت کردم بهم میگفتند زیاد مطمین نباش گاهی اوقات دکتر اشتباه میکنه و من دوباره دست به دعا برداشتم که تشخیص دکتر درست باشه و دوباره در تاریخ 28 مرداد سونوی مجددی کردم که دوباره بهم گفتند تو دلم یک دخمل طلای ناز دارم ... وای که چقدر از شنیدنش خوشحال شدم


ممنونم از خدای مهربونممم که به دلم نگاه کرد و بهم دختر داد... امیدوارم بتونم از امانتهای الهی به خوبی مراقبت کنم و بتونم در راه درستی و صداقت پرورششون بدم

 

 

لبخندالهی آمینلبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)