تبسم جونی مامان تبسم جونی مامان ، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

تبسم لبخند زندگیمون

ماهگرد دهم

1393/8/10 9:39
نویسنده : مامانی
1,157 بازدید
اشتراک گذاری

عروسک ملوسم ده ماه شدی... این ماه ماشاالله خیلی خیلی شیرین تر و وروجک تر شدی... چنان تند تند چهار دست و پا میری و همه جا رو بهم میریزی که واقعا تعجب میکنم ... مدت زمان ایستادن روی پاهات خیلی طولانی شده و اصلا نمیفتی.. همیشه  می ایستی و بازی میکنی... اما هنوز توان قدم برداشتن به تنهایی رو نداری و با کمک مبل و دیوار و تخت راه میری... بای بای کردن رو یاد گرفتی... خودت از تخت پایین میایی ... پله های کوتاه رو با دست گرفتن به دیوار بالا میری... وقتی صدات میکنم جوابم رو با ها میدی که اون لحظه میخوام قورتت بدم ... خلاصه کلی کار جدید که مامانی با دیدن هر کدومشون ذوق میکنه... ممنونم که به زندگیم اومدی.. ممنونم که هستی..محبت دوستت دارم دخمل کوچولوی ده ماهه منبوس

 

محبتبه نظر من هر خونه ای باید یکی از این دخملا داشته باشهمحبت

 

بوسده ماهگیت مبارک گلمبوس

 

 

 

 

قد دخملی در ده ماهگی: 73

وزن دخملی در ده ماهگی: 10

پسندها (10)

نظرات (7)

مامان آریانا پرنسس مبارز
4 آذر 93 7:38
سلام ... خانومی یک موضوعی به نظرم جالب اومد دوست داشتم بهت بگم من متولد آبان ودخترم متولد دی ماه هستش ...درست مثل شما وتبسم کوچولو
مامانی
پاسخ
عزیزم خیلی جالبه پس میتونیم دوستهای خوبی برای هم باشیم
مرجان
4 آذر 93 8:01
خدا دخمل گلتونو براتون سلامت نگه داره ، اسپند دودش کنه ، با این عکسها آدم میخواد قورتش بده.
رویــــا
4 آذر 93 8:39
تبسمم خشمللللل خاله خیلی نازی عزیزززززز عزیزکم ده ماهگیت مبارک باشه عسلم...ایشالله تولد ده سالگیتو بگیری و اونوقته که یه دخمل نازو دوست داشتنی شدی... مامانی به دنیای ما هم سری بزن
مامانی
پاسخ
مرسی خانمی چشم با افتخار سر میزنم
مامان ریحانه
4 آذر 93 21:41
عزیزم ممنون که به وبم سر زدی ده ماهگی دخمل کوچولوتم مبارک ماشالله خیلی نازه
مامانی
پاسخ
مرسی خانمی
مامان فرهام
4 آذر 93 23:45
سلام ممنون که به ما سر زدین ...من وبلاگ علی جونی رو دیده بودم اما وبلاگ دخملیتون رو نه ... که الان قسمت شد دیدم ... خدا هردوتاشون رو براتون حفظ کنه
مامانی
پاسخ
ممنون گلم
مامان و بابا
5 آذر 93 10:04
خدا دخملتونو براتون نگهداره خییییییلی نازه میبوسمت عسلم
مامانی
پاسخ
ممنون خانمی
مامان مهلا
10 آذر 93 0:22
چه عکسای خوشکلی چه نی نی نازی
مامانی
پاسخ